26 December 2013

150 Juta [Ainan Tasneem]


Penyanyi Asal : Fynn Jamal

Strum Pattern: [Down,Down x,Up]-[Up,Down x,Up] 
* "Down x" bermaksud mute strum (Klik Di sini)

D                                                     G
Untuk kali keseratus lima puluh juta
                                                                  D
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
                                                              G
Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?
                                                             D
Apa kau buta, apa kau pura-pura suka

                                                     G
Di seratus lima puluh juta kali itu
                                                               D
Di depan semua engkau tarik tangan aku
                                                                       G
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
                                                                    D
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

                                                G
Dia mungkin bengis seperti singa
                                                     D
Tapi dia nangis tonton cerita Korea
                                                G
Dia mungkin keras bila bersuara
                                                 A
Tapi dia jelas, jujur apa adanya
                         D
Aku lagi kenal dia

                                                           G
Dah lebih seratus lima puluh juta kali
                                                                 D
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
                                                                    G
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
                                                                         D
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

                                                           G
Di setiap seratus lima puluh jutanya
                                                                   D
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
                                                              G
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
                                                                D
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata
                                                          G
sayang mungkin baran tak kira masa
                                                                 D
tapi sayang tahan kalau yang salah saya
                                                      G
sayang mungkin saja keras kepala
                                                       A
tapi sayang manja bila kita berdua
                                     D
saya kenal sayang saya

                           G
Buat apa dicerita
                          D
Bahagia kita rasa
                            G
Biar tak dipercaya
                          D
Peduli orang kata
                               G
Baju ronyok tak apa
                         D
Asal pakai selesa
                                  G
Berkilau tak bermakna
                            D
Kalau hati tak ada

                                                G
Aku lebih bengis dari sang naga
                                                     D
Tapi bisa nangis semata demi cinta
                                               G
Suaraku keras tak berbahasa
                                                              D
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada
                                                  G
Aku mudah baran tidak semena
                                                            D
Mana boleh tahan angin cemburu buta
                                                           G
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
                                                              A
Aku punya manja, kau saja boleh rasa
                            D
Rahsia kita berdua

 

No comments:

Post a Comment